Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ : Κάποιοι παπαγάλοι του συστήματος ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ συνεχίζουν να προκαλούν προαναγγέλοντας και αποφάσεις της δικαιοσύνης

Κάποιοι παπαγάλοι του συστήματος ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ συνεχίζουν να προκαλούν προαναγγέλοντας και αποφάσεις της δικαιοσύνης ,βασιζόμενοι σε δήθεν μαρτυρίες και σκόπιμες πρακτικές ανθρώπων που προσιδίαζαν σε συμπεριφορές ανθρώπων του σκοτεινού υποκόσμου.

Δεν με πτοούν κύριοι ούτε με φοβίζουν.
Να γνωρίζετε οτι οι καθαροί άνθρωποι και πολιτικοί δεν φοβούνται,όσες μεθοδεύσεις και αν μετέλθετε και με οποίους μηχανιςμους προκειμένου να αναχαιτισετε καθαρές και έντιμες φωνές.
Δεν σας φοβάμαι λοιπόν .
Σας περιμένω
.ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΓΙΑ ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΕΥΠ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ.
ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΗ Η ΣΚΟΠΙΜΗ ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ.

ΟΣΟΙ ΜΕΘΟΔΕΥΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΜΟΥ ΤΟΤΕ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΛΛΩΝ, ΕΠΙΔΙΩΞΕΩΝ ,ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΙΚΟΙ ,ΓΙΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ.

[ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ,ΚΛΠ]
Με αφορμή νεες διαρροές με την υπόθεση της τότε δίωξης μου για έγγραφα της Ε.Υ.Π που ΔΗΘΕΝ βρέθηκαν στην κατοχή μου και την εγγύηση του 1 εκατ. ευρώ που ΔΗΘΕΝ επιβλήθηκε.
«Θέλω,ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, να διευκρινίσω και να αποκαταστήσω την απόλυτη και μοναδική αλήθεια .
1)ΟΥΔΕΠΟΤΕ από την έρευνα που διενεργήθηκε σε μένα ΒΡΕΘΗΚΑΝ ,ΕΓΓΡΑΦΑ της ΕΥΠ, και αυτό το αναφέρει και ο ίδιος ο αρμόδιος ανακριτής.
Το μόνο που βρέθηκε ήταν έγγραφο του στρατού, όταν ήμουν κοινοβουλευτικός υπεύθυνος άμυνας,της αντιπολιτευσης [σκιωδης υπουργος Αμυνας] που υπό την θεσμική μου ιδιότητα κατέθεσα νομίμως με ερώτηση μου στην βουλή,επισημαίνοντας, την αγωνία κάποιων στελεχών των Ε.Δ για να μην θρηνήσουμε νέα θύματα μετά την πτώση του ΣΙΝΟΥΚ και επί του οποίου θεσμικά απάντησε δημόσια ο αρμόδιος υπουργός όπου εκ της δημόσιας και εκτενούς απαντήσεως του στην βουλή δεν είχε απόρρητο χαρακτήρα .
2)Ουδέποτε κατέθεσα εγγύηση 1 εκατ. ευρώ.
Η τότε σκανδαλώδης και ατυχής εγγύηση του 1 εκατ. ευρώ που επιχειρήθηκε να επιβληθεί,απεσύρθη ολοσχερώς σε λίγες μέρες αργότερα λόγω του παραλόγου και του ασύμβατου χαρακτήρα της.
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΡΕΣΚΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ,ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΜΕΝΟΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου